Veelgestelde vragen
Bestellen en verzenden
Wanneer je jouw favoriete item(s) hebt gevonden, kun je ons een Whatsapp berichtje sturen via de Whatsapp button op onze website. Je wordt automatisch doorgestuurd naar een chat met een van onze collega’s. Vermeld in je berichtje welke artikel(en) jij graag zou willen hebben en in welke maat. Wij kijken voor je of het artikel beschikbaar is of eventueel bestelbaar.
Je ontvangt een Tikkie met het te betalen bedrag. Wanneer het bedrag ontvangen is, verzenden wij de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen.
Standaard verzendkosten bedragen €4,95. Voor een cadeaubon rekenen we €2,95. Bestellingen boven de €100,00 verzenden wij gratis. Een cadeaubon boven de €75,00 verzenden wij kosteloos. Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.
Je kunt bestelling gratis ophalen in onze winkel in Enkhuizen.
Wij versturen jouw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen. We verzenden je bestelling wanneer deze helemaal compleet is. Houd ook rekening met mogelijk langere of afwijkende levertijden rondom feestdagen. Je ontvangt een track en tracé code per email om het pakketje te volgen.
Retourneren
- Je dient artikelen binnen 14 dagen aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de artikelen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
- Artikelen mag je passen, maar niet dragen. Pas een broekje over je eigen broekje heen aan.
- Hygiëneproducten zoals panty’s waarvan de verzegeling na de levering is verbroken kunnen niet geretourneerd worden.
- Voor verzending controleren wij artikelen op kwaliteit. Artikelen die gebruikssporen vertonen zijn voor ons onverkoopbaar en kunnen daarvoor waardevermindering in rekening brengen. Indien je een artikel in enige vorm beschadigd, vies maakt of op wat voor manier ook onverkoopbaar maakt, kunnen we de daardoor ontstane waardevermindering verrekenen met het terug te storten bedrag of het product weigeren.
- Het artikel retourneer je indien redelijkerwijs mogelijk in de oorspronkelijke verpakking. Let op: Het verwijderen van kaartjes en labels is onnodig voor het passen van de artikelen. Op het moment dat deze verwijderd zijn levert dit een aanzienlijke waardevermindering op die doorberekend kunnen worden aan de klant. De ontstane waardevermindering wordt dan verrekend met het terug te storten bedrag. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100% van het aankoopbedrag. Tip: verstuur voorgevormde BH’s in een doos en niet in een enveloppe. De kans op beschadiging tijdens transport is groter als je het in een enveloppe verstuurt.
Wil je artikelen retourneren? Dat kan. De verzendkosten zijn voor de consument en vergoeden wij niet. De consument is verantwoordelijk voor het retour sturen van een pakket en voor bewijslast. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend of met verzekerservice terug te sturen.
Het pakket mag verstuurd worden naar
Lingerie Marijke
T.A.V Afdeling Retour
Westerstraat 132
1601AN Enkhuizen
Wanneer jouw retourzending in goede orde is ontvangen, krijg jij jouw geld uiteraard terug. Als je een artikel(en) retourneert, betaal je zelf de kosten voor terugzending.
Lingerie Marijke verwerkt periodiek de retourbetalingen. We maken je geld zo snel mogelijk over. Terugbetaling vindt uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping plaats. Wij mogen wel wachten met terugbetalen totdat wij de producten retour hebben ontvangen of tot het moment dat je hebt aangetoond de producten te hebben opgestuurd, al naar gelang welk moment eerder valt.
Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat het je niet lukt om het product binnen 14 dagen terug te sturen. Hier hebben we uiteraard begrip voor. Neem even contact met ons op en dan zullen we samen een oplossing zoeken.
Klachten
De kwaliteit van al onze artikelen wordt regelmatig en zorgvuldig gecontroleerd. Heb jij desondanks een beschadigd product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zorgen dan voor een snelle en passende oplossing.
Stuur een beschadigd artikel nooit terug zonder melding. Wanneer je niets laat weten, ligt de verantwoordelijkheid voor de retourzending bij jou. Daardoor is het voor ons onmogelijk om te controleren wat er gebeurd is.
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom werken wij enkel samen met de beste merken. Daarnaast controleren wij regelmatig de kwaliteit van al onze producten. Toch kan het gebeuren dat er tijdens de productie een fout is gemaakt, waardoor het artikel minder lang mee gaat dan jij mag verwachten. In dat geval heb jij recht op garantie.
Bij regelmatig dragen, mag je ervan uit gaan dat de artikelen minstens drie maanden te gebruiken zijn. Wel merken wij dat het aantal draagmoment binnen deze periode sterk uiteen kan lopen. Dus ook wanneer jij het artikel al langer in huis hebt, mag je altijd contact met ons opnemen als er toch iets kapot gaat.
Jouw klacht meld je per voorkeur door een e-mail naar ons te sturen of via de bestaande chat. Voor een snellere afhandeling willen wij jou vragen om de volgende gegevens te vermelden:
- De naam, het artikelnummer en/of de omschrijving van het product
- Jouw naam, postcode en huisnummer
- Een duidelijke omschrijving van jouw klacht
- Een of meerdere foto’s waarop jouw klacht duidelijk te zien is
- Meer informatie over het gebruik van het artikel. Denk aan hoe vaak je het artikel hebt gedragen en gewassen. En op welke wijze je het artikel hebt gewassen.
Wees niet bang om eerlijk te zijn. Heb je bijvoorbeeld de wasvoorschriften niet gevolgd? Dan is dit niet automatisch een reden om jouw klacht af te wijzen. Wel helpt het ons om jouw klacht eerlijk te beoordelen.
Na ontvangst van jouw melding, krijg jij binnen enkele dagen bericht van ons over de verdere behandeling hiervan. Houd er rekening mee dat het artikel vaak naar ons opgestuurd moet worden voor verdere beoordeling. Vaak onderzoeken wij vervolgens (in samenspraak met de leverancier) of jouw klacht is ontstaan door een productiefout of toch door een externe oorzaak. Wij streven ernaar om alle klachten binnen twee weken na ontvangst te beoordelen.